PianoGames: The Michael Jackson Hoax Death Investigation

The forum where YOU discuss the mysterious events surrounding Michael Jackson's death. The forum where YOU can discover the truth and the forum where WE will unite, to disover the truth and get to know the man, the mystery that is, Mr Michael Jackson.
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 What happened to the video cameras?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Heal the World24



Posts : 114
Join date : 2010-05-27
Age : 21
Location : anywhere beautiful in my imagination

PostSubject: What happened to the video cameras?   Wed Aug 11, 2010 9:31 pm

http://www.youtube.com/v/QHcK3IESVso? i dont know if you guys have seen this...Kinda interesting.
Back to top Go down
View user profile
lilak2020



Posts : 477
Join date : 2010-04-17
Age : 21
Location : USA

PostSubject: Re: What happened to the video cameras?   Thu Aug 12, 2010 7:12 am

This was a really good video that just adds even more proof to our investigation. It doesn't seem as if anyone is concerned to where these tapes even went. Anyway great find thanks for sharing

-Alex
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1609840197
Captain_EO



Posts : 1392
Join date : 2010-03-12
Age : 24
Location : England, UK

PostSubject: Re: What happened to the video cameras?   Thu Aug 12, 2010 8:48 am

Great video Very Happy I had heard that the tapes had gone missing because i think Tom had briefly mentioned it in one of his video's...still a great video that raises questions about why Janet removed all of Mike's belongings but left certain things Suspect

Thanks for posting!

L.O.V.E
Back to top Go down
View user profile
Heal the World24



Posts : 114
Join date : 2010-05-27
Age : 21
Location : anywhere beautiful in my imagination

PostSubject: Re: What happened to the video cameras?   Thu Aug 12, 2010 2:59 pm

welcome girls Very Happy yeah i dont know what happened either; just thought it was interesting video.
Back to top Go down
View user profile
byalovemj



Posts : 262
Join date : 2010-03-18
Age : 22
Location : L.O.V.ELAND

PostSubject: Re: What happened to the video cameras?   Fri Aug 13, 2010 2:22 am

great video thx for sharing cheers
L.O.V.E
Back to top Go down
View user profile http://michaelthekingofmysoul.blogspot.com
Heal the World24



Posts : 114
Join date : 2010-05-27
Age : 21
Location : anywhere beautiful in my imagination

PostSubject: Re: What happened to the video cameras?   Sat Aug 14, 2010 6:51 pm

byalovemj wrote:
great video thx for sharing cheers
L.O.V.E

ur welcome Smile haha, i like ur pic; it's cool, lol.
Back to top Go down
View user profile
byalovemj



Posts : 262
Join date : 2010-03-18
Age : 22
Location : L.O.V.ELAND

PostSubject: Re: What happened to the video cameras?   Sun Aug 15, 2010 1:09 am

Heal the World24 wrote:
byalovemj wrote:
great video thx for sharing cheers
L.O.V.E

ur welcome Smile haha, i like ur pic; it's cool, lol.

haha thx Smile


L.O.V.E I love you
Back to top Go down
View user profile http://michaelthekingofmysoul.blogspot.com
Christina robinson



Posts : 259
Join date : 2010-05-29

PostSubject: what happend to to the video cameras?   Sun Aug 15, 2010 4:41 am

Ya, that was alitl blurrie but, WHERE ARE THEY?? And how convinent they wernt wrkin!!! There plans going off ithout a hitch!!!!!!: ) Smile lol!
Back to top Go down
View user profile
Heal the World24



Posts : 114
Join date : 2010-05-27
Age : 21
Location : anywhere beautiful in my imagination

PostSubject: Re: What happened to the video cameras?   Sun Aug 15, 2010 5:30 pm

Christina robinson wrote:
Ya, that was alitl blurrie but, WHERE ARE THEY?? And how convinent they wernt wrkin!!! There plans going off ithout a hitch!!!!!!: ) Smile lol!


ik! very convenient...lol, sry it was blurry. cyclops
Back to top Go down
View user profile
moonwalk 11/19



Posts : 181
Join date : 2010-06-29
Location : United States

PostSubject: Re: What happened to the video cameras?   Sun Aug 15, 2010 5:35 pm

thank you for sharing that heal the world. elephant
Back to top Go down
View user profile
TeoLovesMJ
Moderator
Moderator


Posts : 309
Join date : 2010-03-31
Age : 25
Location : florida

PostSubject: Re: What happened to the video cameras?   Thu Sep 02, 2010 3:21 pm

AMAZING VIDEO
GREAT FIND
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/TeoBaSingSe
Captain_EO



Posts : 1392
Join date : 2010-03-12
Age : 24
Location : England, UK

PostSubject: Re: What happened to the video cameras?   Thu Sep 02, 2010 5:59 pm

BaSingSe wrote:
AMAZING VIDEO
GREAT FIND

I see your back then Razz

L.O.V.E
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: What happened to the video cameras?   Today at 3:15 pm

Back to top Go down
 
What happened to the video cameras?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Worst Video Game You've Ever Played
» Fanmade WARHAMMER 40K video
» The Video Game Chronology Project 3.0
» Better D&D video
» scientists say video games boost brain power and multitasking

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
PianoGames: The Michael Jackson Hoax Death Investigation :: The Mysterious "Death" Of Mr Jackson :: ////BREAKING NEWS\\\\-
Jump to: